Ute

Hej! Nu har jag och mamma kommit tillbaka, för vi var ute och gick i typ en timme eller mer, vi gick ner till vattnet. Jag tog jättemånga fina bilder men kan inte lägga upp dom. DÅLIGT!. Det blir ett kort inlägg för jag ska snart äta. Just nu är jag inne på skype och spelar Bubble Trouble, klarade precis level 58, så nu är jag på 59. JIPPI! Äntligen är jag färdig med den där duma och svåra leven (stavning). Ikväll ska jag titta på Wild kids om det går för jag vet inte om vi har den kanalen, men annars får jag titta på SVTplay. Längtar jättemycket tills imorgon för då fyller jag år. Vet redan 3 saker som jag får, men jag var med när vi köpte dom. Det är: en bok Spegelns hemlighet, en tak lampa och ett datafodral. Men nu ska jag ut och hoppa på studsmattan, så jag skriver mer efter kvällsmaten. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0