TV

Hej! Nu har jag ätit mat, det blev korvstroganoff med ris och det var gott. Jag var med och gjorde mat med mamma, det var roligt. Men jag ville inte laga eller äta den maten, men men. Nu tittar jag på Biggest loser (stavning), jag hejar inte direkt på någon men ibland är det kul att titta på. Imorgon kommer jag sova länge och då kommer Theresia ner fast det är inte för än på kvällen eftersom hon går i skolan den här veckan. dom har sportlov V.8 och vi V.9 så det är därför. När hon kommer ner så ska vi va tillsammans men inte så länge för jag ska titta på Tv klockan kvart över 7 också ska jag äta middag. Men jag ska göra annat nu, men jag skriver mer imorgon när jag har vaknat. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0