sjuk

hej! idag blev jag sjuk det är inte kul! jag har typ feber och ont i halsen och hostar hela tiden det är ganska jobbigt. men nu ee dom andra i min familj friska utom pappa. idag har jag inte gjort så mycket men jag har läst i min bok ätit mat alldeles nyss men jag kunde inte blogga för vårt internett funkar typ inte men när min mamma kom hem kunde ja dela internett på hennes iphone och ha på datorn men de ee ganska långsamt. i kväll ee de andra chansen och det ska jag titta på.här ee dom olika duellerna-- duell 1 Dynazty mot Top Cats. duell 2-- Andreas Johnson mot Timoteij. duell 3 -- Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern mot Lotta Engberg och Christer Sjögren. duell 4 -- Sean Banan mot Youngblood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0