Party idag

Hej! Nu har jag precis kommit hem från skolan och idag var vi på skolbio. Jag tyckte att filmen var konstig, men jag vet inte varför. Jag gör ett kort inlägg eftersom jag måste fixa lite tills ikväll (LÄNGTAR MYCKET). Vi skulle egentligen ha matte diagnos men eftersom vi skulle på skolbio så ska vi ha det på måndag i stället. Senare idag så ska jag ha party, från halv sju till nio, jag bjöd 10 och det är bara 8 som kommer men det ska ändå bli jättekul. Igår så hittade jag och mamma vad jag ska ha på mig idag, jag kom hem jättesent igår så jag la mig vid kvart i 11 typ så jag var jättetrött i morse. Skriver mer senare innan partyt om jag hinner. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0