På väg

Hej! Nu sitter jag i bilen och är på väg till landet (vårat landställe). Det tar 2 och en halvtimme att köra dit så vi är där ungefär vid kvart över 5. Det är ganska lång tråkigt att åka dit men det är ju kul när man väl är där. När jag kommer ner dit så sak jag packa upp min väska och sitta lite med datan för Theresia kommer inte ner för än imorgon, eftersom hon har ju skoldag idag och imorgon. Hon kommer nog ner vid 5 så då sak vi va tillsammans men inte sova över eftersom jag fyller år på lördag (längtar dit jättemycket). Och på lördag är det ju även Melodifestivalen, andra chansen, det ska också bli kul. Jag tror nog att hela lördagen kommer bli rolig. Men nu har jag inget mer att säga, skriver mer senare. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0