Morgon

Hej! Nu har jag precis ätit frukost och ska snart iväg med mamma till nånstans. Men det blir ett kort inlägg, så idag ska jag bara ta det lugnt och kanske ringa nån kompis men det blir nog inte för än vid 4 kanske, för då kommer jag hem. Men nu gör jag ingenting, förutom ett inlägg. Igår hade jag party hemma hos mig och vi blev 8 stycken, Jag fick många bra och fina saker. Jag har på mig ett blå linne nu som jag fick av Linn (det var jättesnyggt tyckte jag, så TACK LINN). Jag gjorde inget inlägg igår efter partyt det var för att jag hade lite och göra och jag var jätte trött. Ska göra mig i ordning nu, så jag skriver mer när jag kommer hem. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0