Landställe

Hej! Nu har jag precis vaknat och ska snart äta frukost. Idag ska jag åka till mitt landställe, det ska bli kul och det var tänkt att vi skulle åka vid 5 för pappa skulle jobba lite men han känner sig fortfarande inte så bra, så vi åker vid 2-3 nånstans där. Vi kommer stanna där tills på söndag, som jag skrev igår. Imorgon ska jag va med Theresia för hon kommer ner då, hon hade sportlov innan oss så det är därför hon kommer ner på fredag och inte idag. Men det blir inget långt inlägg för jag ska snart äta frukost och börja packa lite. Så idag kommer jag åka ner till mitt landställe och stanna där till söndag (på måndag är det skoldag igen :( orkar inte det efter ett sportlov, hehe :D) Idag vaknade jag vid halv 12, men det var skönt eftersom det är sportlov och jag gillar att sova länge, när man får det. Men jag skriver mer senare. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0