Kväll

Hej! jag har inte kunnat blogga på ett tag för vi har inte haft något internett. Nu har jag kommit hem från Linneas party och duschat och sitter och tittar på the voice Sverige sen ska jag nog gå och lägga mig för jag ee ganska trött. Imorgon ee det Lördag och Melodifestivalen som det är final och den ska Linnea gå på och för er som har glömt vilka som ska vara med är det: 1. "Shout it Out" – David Lindgren 2. "Jag reser mig igen" – Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern, 3. "Mystery" – Dead By April, 4. "Why Start a Fire?" – Lisa Miskovsky, 5. "Baby Doll" – Top Cats, 6. "Euphoria" – Loreen, 7. "Soldiers" – Ulrik Munther, 8. "Mirakel" – Björn Ranelid feat. Sara Li, 9. "Why Am I Crying?" – Molly Sandén, 10. "Amazing" – Danny PUSS O KRAM// Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0