Kompis

Hej! Nu är jag med Theresia och vi har varit ute och hoppat på studsmattan, det var kul förutom att det var kallt och mörkt. Men man såg lite iaf. Senare ska vi titta på Wild kids, men jag vet inte om vi har kanal 10 här. Just nu sitter vi med datan och äter popcorn och dricker läsk, GOTT!. Till middag åt jag klyftpotatis med kyckling, bacon och Tzatsiki. det var jättegott speciellt baconen, för dom var extra krispiga. Direkt efter jag hade skrivit det andra inlägget så kom jag till level 62 och jag är fortfarande på den leven, men jag kom inte direkt till den men jag är på den nu. Den är jättesvår att klara. Men nu ska vi fortsätta att äta våra popcorn, så skriver jag mer imorgon eller ett kort inlägg senare. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0