god morgon!!!

hej nu har jag precis vaknat och sitter och äter frukost och spelar ett konstigt spel på min dator. Idag ska jag inte göra så mkt kanske ska ringa en kompis som ja kan vara med men annars ska jag bara ta det lungt för utom att jag ska se Melodifestivalen i kväll och som jag glömde igår mst jag ju sj-klart säga vem jag tycker är bäst så jag har gjort en lista som e från 1- 10(bara med namn) 1.Loreen 2.Lisa miskovsky 3. david lindgren 4.molly sanden 5.ulrik Munther 6.danny Saucedo 7. dead by april ....... 8.top cats 9. Björn Ranelid feat. Sara Li 10.Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern så där ja kom ihåg det här e vad jag tycker. bloggar senare PUSS O KRAM // Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0