Fyller år! :) <3<3

Hej! Idag fyller jag 12 år och jag har fått jättefina och bra saker i present. Kan ju inte visa det, men jag vet hur man laddar upp en bild men jag vet inte hur man lägger upp det på bloggen. Men jag kan säga vad jag fick. Det här fick jag i present: ett datafodral, en jättesöt kanin (ett gosedjur alltså), en kjol, två par byxor, en taklampa, en dörr skylt där det står kom in osv (5 st), en t-shirt, två böcker, en film, en mugg och ett pussel med 2 valpar på. Det är 1000 bitar, det kommer nog ta lång tid. Jag har på mig än ut av byxorna och t-shirten nu. Idag fick jag frukost på sängen och många paket. Efter det gick jag till Theresia och då gick vi ut med Ronja, en hund där men inte deras. Vi gick ganska länge kändes det som, men det var kul. Jag tog gulliga kort på henne och på lite annat. När vi kom tillbaka med henne så gick vi till mig och hoppade studsmatta, det var kul. Sen åt jag lunch, det blev stuvade makaroner med köttbullar och det var gott. Och nu sitter jag bara i min säng och skypar med Theresia. Om en stund ska jag gå till henne, men jag ville bara ta lite chips först. Som jag fick på frukost bordet. Ikväll ska vi sova över hos mig och titta på andra chansen. Just det innan jag åt lunch så tittade vi på Wild kids för vi såg inte det igår. Det blev ett långt inlägg, men jag skriver mer senare. PUSS O KRAM//Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0