Finalen i melodifestivalen

Hej! Nu är melodifestivalen slut och jag tyckte att det var FEL låt som vann, jag tyckte Danny för att han har kommit tvåa två år eller fler. Och han var bäst, bättre än Loreen. Imorgon ska jag på träning i Quesadahallen klockan 09:45-11:00, sen ska jag gå hem och byta om till vanliga kläder sen ska jag och min familj åka till Vildmarksmässan och vara borta hela dagen till typ 5 (är lite osäker). Det ska bli jättekul, för det är bara en gång om året och man vill ju gärna gå på det. Men nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon, och jag är trött och jag har varit lite sjuk idag, så jag behöver mycket sömn. Skriver mer imorgon om jag orkar och hinner. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0