Skypar med LINN O TOVE!

Hej! Nu har jag kommit hem från Fanny och har ätit mat, det blev förrätt,varmrätt och efterrätt. GOTT! Till förrätt: Rostat bröd med champinjoner, Till varmrätt: Potatis med falukorv SÅDÄR, Till efterrätt: Semlor, MM.....GOTT! :), Jag lägger ut lite bilder imorgon på maten och när jag och Fanny var ute. Idag har jag varit hos Fanny efter skolan och då tog vi först mellis, sen dansade vi till en låt (från melodifestivalen 2012) och sen gick vi ut med Molle (Fannys hund) en lååång stund till typ kvart i 6. Sen gick jag hem och åt mat. I skolan idag hade vi slöjd och då blev jag klar med en skylt, där det står "HÄR BOR LINNEA♥ ". Kommer en bild längre ner, och jag blev faktiskt nöjd med den för en gång skull. När jag började med en annan sak så skulle jag skriva en grej med brännaren eller nu vad man säger. Så funkade den inte men om den hade funkat så skulle jag ha hunnit klart med två saker. Har inte så mycket mer att säga, men skriver mer när jag kommer hem från skolan. (det blev ett låångt inlägg) Det går typ inte att lägga upp bilder längre, så ni kanske får se bilderna nån annan dag. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0