Sickla

Hej! Nu har jag kommit hem från sickla med mamma och vi handlade lite saker till en grej. Kan tyvärr inte visa det för det har hänt nåt, så man inte kan lägga upp bilder längre. TRÅKIGT!. :( Vi var där vid 12:30 och åkte ungefär vid 14:54 kollade inte riktigt på klockan så noga. Jag köpte en bok som jag velat ha. Den skulle ha kommit till skolan men den har inte gjort det än så då köpte jag den där. Fast jag får inte börja läsa den för än på lördag då jag fyller år, för det blir som en present som jag vet om. Hehe :D Idag skulle vi egentligen åkt till Skansen men det var för blaskigt så då åkte jag och mamma till sickla istället och det var kul. Men nu ska jag upp och äta lunch, skriver mer senare. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0