Pingistunering! :)

Hej! Nu har jag precis tittat på familjen annorlunda och det blev att jag skrev ett inlägg till för jag ska snart köra en pingistunering (minipingisbordet) med min familj. KUUL! Det är lite svårt att köra för det är så litet. Det blir inget långt inlägg för jag är ganska trött och jag ska snart spela pingis. Jag vet inte om pappa ska vara med för han är väldigt sjuk, han hostar mycket och är förkyld. Just nu tittar jag på TV och äter Snoddas till som mamma har gjort till pappas födelsedag. Så det var några som blev kvar och jag tog bara en. Men nu ska jag fortsätta titta på Tv en liten stund, så skriver jag mer imorgon. :) PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0