Pingis

Hej! Nu har jag precis ätit mat och skypar med en kompis som heter Tove. Jag spelar också ett spel som heter Bubble Trouble, jag e på level 54, snart ska jag spela pingis med mamma på matbordet. KUL!. Idag har jag, mamma och Ludwig varit nere vid myrsjön och fikade lite. Sen när jag kom hem så gjorde jag en grej (hemligt, så fråga inte). Det blir ett kort inlägg eftersom jag snart ska spela pingis med mamma. Imorgon åker jag till mitt landställe och stannar där till söndag, då jag åker hem. På lördag fyller jag år, JIPPI, det ska bli kul och då är vi borta för varje gång på min födelsedag så har jag varit hemma så därför vill jag fylla år borta någon gång. På lördag är det ju också melodifestivalen, andra chansen, det ska också bli kul att titta på. Jag kommer även va med en kompis där som heter Theresia. Där finns det en söt hund som heter Ronja, och när jag var där i helgen så va jag ute och gick med henne och Theresia. det var kul för vi busade i snön. Men nu har jag inget mer att säga, skriver mer imorgon eller en snabbis ikväll. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0