Kväll

Hej! Nu har jag precis ätit middag, det blev potatismos med biffar och sås gott. Snart ska jag gå och lägga mig så det blir ett kort inlägg. Idag har jag inte gjort nåt speciellt, bara tittat på TV och hållt på med mina marsvin. och ätit lunch såklart, förlåt för att jag inte har skrivit nåt idag men det hände en grej på morgonen så jag kunde inte skriva nåt inlägg. Nu håller jag på med att chatta lite med kompisar på skype och håller på med berättelse som jag vill skriva. Jag lägger upp bilderna på när jag och Fanny var ute i fredags imorgon och även när jag och pappa var och åkte längdskidor. Men har inte så mycket mer att säga, men jag skriver mer imorgon när jag kommer hem från skolan. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0