hemma!

hej nu är jag äntligen hemma och tar det lugnt lyssnar på musik och så Loreen euphoria <3<3<3
har åkt längd skidor idag åkte inte så långt idag bara kankse 3 km för ja åkte en genväg
snart ska ja följa med min pappa och handla vet inte vrf men ja ska det iaf.
i kväll är det melodifestivalen och dem som ska tävla är :
Deltävling 3 i Leksand den 18 februari
1. Youngblood – "Youngblood"  
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar" 
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig" 
4. Love Generation – "Just A Little Bit" 
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen" 
6. Andreas Johnson – "Lovelight" 
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying" 
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"¨
ha en bra  kväll bloggar senare
PUSS O KRAM // Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0