Hemma!!!!

hej! nu är jag äntligen hemma och tar det lugnt efter allt ja gjort.(som jag ska berätta nu) igår när jag vaknade tittade jag på en jätte bra film som hette beastly den borde ni se.sen gjick jag och min kompis ut med hunden och var ute ganska länge sen var vi hos henne hela dan förutom på eftermiddagen när vi åkte sparkcyckel till orminge centrum och köpte snacks.när vi kom hem var det middags dags då åt vi pasta carbonara när vi ätit gick vi ut med min hund och sen tog vi mina sov saker och gick hem till henne sen tittade vi på film hela kvällen tills vi somnade och idag har vi suttit med datorn hela dan förutom när vi baka sockerkaka den blev god och vi tittade på mästerkocken och sen gick jag hem och nu är jag här och tittar på fotboll med min mamma och pappa. PUSS O KRAM // Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0