Godnatt

Hej, Nu har jag kommit hem från Gustavsbergsbadet där jag var med Fanny och badade, fast jag följde bara med henne dit för hon skulle ha simning där från kvart i 6 till 7. Först badade vi lite innan hennes träning och åkte lite i vatten kanan (stavning). Sen efter hennes simning så åkte vi i den breda vatten kanan och det var heelt kålsvart så man såg ingenting, men det var rätt kul. Och Fanny hade glömt sina simglasögon, och hon sa att man måste ha det, så vi fick leta där det var kvarglömda saker och där hittade vi ett par. Sen ville Fanny också ha ett par för jag tog hennes, då lekte vi en lek att man skulle gömma ett par glasögon under vattnet och den andra skulle hitta den. Också råkade Fanny stoppa in ett par i en sockerbit för hon trodde att det inte var ett hål ner, så nu får vi inte upp dom. Det blev inga bilder för vi hade ingen kamera med oss. Men skriver mer imorgon, så godnatt och hejdå. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0