Godmorgon!

Hej! Nu har jag precis vaknat och väntar på att mina rostat bröd ska bli klara så därför tänkte jag skriva ett kort inlägg. Idag vet jag inte direkt vad jag ska göra men jag tror att jag ska va med en kompis för vi sa det igår att vi kunde idag men inte bestämt nåt. Igår så gjorde jag inget mer inlägg det var för att jag var så trött. Men iaf så spelade vi en pingistunerning på matbordet för det var mycket roligare där. Och vi körde till först än till 10 och jag kom till final, mot Ludwig (min storebror) och där vann jag med 11-9 för man skulle vinna med två, asså t.ex 8-6 eller 5-3. Sen spelade jag och mamma en match och första vann mamma med, jag kom inte ihåg, men sen andra matchen vann jag med 10-1 eller nåt och sista matchen vann jag med 10-5 typ (kom inte riktigt ihåg). Och sen efter det så tog jag te och tittade på en film med pappa. Vi tittade på "pixar" massa små kortfilmer. Det är en som jag tycker är roligast och det är dom där fåglarna som sitter på elledningen också kommer det en stor fågel som också vill sitta där. Men nu ska jag äta mina mackor, och det blev tydligen inget kort, men men. Skriver mer senare. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0