Fredag och SPORTLOV!!

Hej! Nu har jag precis kommit hem från skolan och sitter och skypar med Fanny. Idag ska hon följa med mig till mitt landställe, det ska bli kuul!. Idag slutade vi 11:40, sen åt vi lunch det blev hamburgare GOTT!!. Vi kommer åka senast 16:00 för pappa måste jobba lite innan. Vi kommer vara där från idag (fredag) till söndag. För pappa måste jobba måndag tisdag, och sen på onsdagen så kommer jag och min familj åka ner själva och vara där till söndag. Nästa helg när jag kommer vara där med min familj så ska jag leka med en kompis som heter Theresia och hon kommer vara med mig och Fanny bara nån timme eller 2 i helgen. Men skriver mer sen för nu måste jag packa. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0