Film

Hej! Nu tittar jag på Tv med pappa, vi tittar på Star wars. Eller det var pappa som satte på star wars för han är sjuk och då försöker han ta det lugnt och då tittar han på Tv hela dagen. Jag vet inte hur många filmer han har tittat på men jag gissar på 3. Och det finns 6 totalt. Idag skulle jag egentligen ha haft träning klockan 16:30 till 17:30 men eftersom det är sportlov så var det ingen träning. När klockan var tio över 4 så började jag klä på mig och jag skyndade mig jättemycket så att jag inte skulle komma försent, men jag gick ner till Quesadahallen och då var det ingen där så då ringde vi (jag och mamma) hem till pappa och bad honom att gå in på hemsidan och kolla om det var någon träning idag. Men då sa han att det var uppehåll på sportlovet. Så då fick vi gå hem när jag hade skyndat mig så mycket. Snart ska jag äta mat, det blir bara lite rester för vi har så mycket kvar. Och efter det ska jag duscha sen ska jag och mamma titta på Familjen Annorlunda från 8 till 9. Har inte så mycket mer att säga, men skriver mer imorgon. PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0