Äntligen hemma

Hej! Nu har jag kommit hem från Jonas och Anna som dom heter och där var det ju även några som kom från västervik (eller utanför västervik). Vi hade roligt där och nu är jag jättetrött, ska bara göra ett inlägg så ska jag lägga mig sen för imorgon ska jag på träning kvart i 10. På melodifestivalen idag så tyckte jag att Youngblood och Mattias skulle ha gott vidare till final men så blev det inte. För jag ska på finalen den 10 mars med mamma och då kommer jag få se dom som går vidare till finalen. Det ska bli jättekuul!. Deet gick bra att åka längdskidor idag men det var svårare än jag trodde, lägger upp bilderna imorgon efter jag kommer hem från träningen. lägger även upp bilderna när Fanny och jag var ute igår (Fredag). Fast det kanske jag gör lite senare på dagen.
Är så trött nu så jag skriver inte mer ikväll. men imorgon! :)
PUSS O KRAM//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0